Tým
Jan má přes 15 let zkušeností v businessu a změnových projektech, které pomohly firmám zvýšit efektivitu a vítězit. Zlepšili se dovednosti zaměstnanců, zfúzovali se firmy i zvýšily výkony celé firmy a jejich výsledky. Úspěšně řídí týmy při zavádění změn při rozvojových projektech či osobním rozvoji. Sám si prošel obchodem a managementem od základu, kdy sbíral cenné zkušenosti v reálných situacích při prodeji služeb B2B, tvorbě rozvojových projektů a při jejich řízení. Rád sdílí a rozvíjí to, co sám ověřil, že v obchodním světě funguje, a pomáhá tak předcházet zbytečným chybám. Tyto zkušenosti a praktičnost jsou klienty velmi ceněny. Realizované projekty jsou velmi praktické, cílené a akční a přinesly firmám pozitivní dopad do výsledků, kvalitu, nové postupy či spokojenější manažery. Vystudoval trenérství na UK v Praze, kde získal potřebné trenérské, psychologické a pedagogické know how pro práci s lidmi a s rozvojem jejich dovedností.
Petr má více než 20 let zkušeností v oblasti obchodu, podpory prodeje a vzdělávání. Při své práci využívá své zkušenosti s řízením distribučních sítí a dosahování obchodních cílů.
V oblasti Sales Support realizoval optimalizaci procesů s cílem nárůstu obchodu. Centralizoval neprodejní procesy s cílem uvolnění kapacit obchodníků pro obchod, navrhoval a implementoval změny vedoucí k efektivnějšímu využití času pro obchodníky a současně se zaměřením na zvýšení spokojenosti zákazníků.
V oblasti rozvoje a vzdělávání má zkušenosti s implementací koncepčních změn, jak v oblasti vzdělávání obchodníků, tak i liniového managementu.
Díky dosavadní praxi v řízení prodeje i vedení podpůrných týmů byl často členem různých lokálních i mezinárodních projektů – např. implementace nového obchodního modelu, centralizace neprodejních procesů, zvyšování efektivity prodeje, zlepšení spokojenosti zákazníků – NPS.
Veronika své zkušenosti začala sbírat již za dob studií, kdy řídila malé firmy v oblasti gastronomie. Kontrolovala kvalitu a bezpečnost potravin, zpracovávala interní politiky a zabezpečovala řízení provozu. Nyní na pozici Account & Project Manager odpovídá za definici, kontrolu, plnění a kvalitu milníků a jejich včasné dodání. Aktuálně je také zapojená do akviziční činnosti a koordinuje realizaci rozvojových projektů firem s nadnárodním působením. Na zodpovědnost má také vedení HR projektů. Vystudovala na Vysoké škole ekonomie a managementu obor Marketing se specializací Management obchodu.
Barbora má velké zkušenosti s řízením marketingových oddělení v nadnárodních korporacích. V rámci svých manažerských pozic měla na starosti interní a externí komunikaci firem, řízení a organizaci od menších eventů až po zajištění velkých konferencí v ČR i v zahraničí s mezinárodní účastí.
Na pozici Marketing & Event Manager se stará o kompletní marketingové portfolio naší společnosti a má na starosti veškeré klientské projekty se zaměřením na marketing.
Veronika má více jak 10 let zkušeností s vedením projektů, administrativy a samotné péče o klíčové zákazníky. Je úžasně akční člověk, což se správně odráží v jejím přístupu k řízení projektů a realizace podpůrných aktivit v nich.
Má na starosti back office agendu společnosti i přípravu a podporu realizace rozvojových projektů pro naše klienty. Jestli někdo umí správně hýbat projekty kupředu, řešit výzvy a ještě u toho o všechny mile pečovat, je to právě Veronika.